lite om dagarna som gått

I måndags hade vi två gruppeximinationer, en i omvårdnad och en i lagstiftning. JAG KLARADE BÅDA! Men satt hela helgen och läste också så det var nog bara därför. Sjuksköterskeutbildningen är tuffare än jag trodde och då har det bara gått en månad ännu....men det är himla kul också. Sen är vi en liten grupp tjejjer som har hittat varandra och som lixom är ett litet team, det är verkligen kanon att vi kommer så bra överens..känns som vi har kännt varandra jätte länge. Men sen nu när vi har haft våra små grupper i klassen så har man även börjat prata med fler och fler och alla är ju verkligen jätte trevliga :).

Idag nu om en halvtimme (16.00) släpps hemtentan som vi har till imorrn kl. 20.00 på oss att göra och lämna in. JAg är lite nervös för hur den kommer vara...eller rättare sagt jätte nervös, var tvungen att ta en promenad förrut för att lugna mig lite. Men förhoppningsvis så går även den bra.




Näe nu ska jag göra lite blodpudding till mig och Enya för det är hennes favoritmat tydligen...dock inte min.

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0