update

Längesedan jag skrev nu...känns som tiden inte räcker till.
Helst skulle man nog sitta och läsa varje sekund av ens vakna tid för att förstå allt man ska läsa...tyvärr är inte detta ens möjligt eftersom man har tuden andra saker att göra.
Denna vecka jobbar Fredrik eftermiddagar och det ger mig ingen tid att läsa på kvällarna överhuvudtaget kom jag fram till ikväll, att ha en liten tjej på 2år kräver att man ger all sin uppmärksamhet till henne, hon kan stå och säga mamma? mamma? mamma? mamamamma? tills jag tittar på henne och säger ja Enya vad är det....detta händer tills hon ska sova kl. 20.00 och efter det är det att plocka disk, fixa matlåda, mat till hund och katt, dammsuga, plocka plocka plocka.....sedan ser man i kors och somnar ovaggat kan jag lova. Det går ju såklart bättre när Fredrik är hemma då han kan uppehålla Enya och vi hjälps åt. Att vara ensamstående förälder är nog tufft!

Imorrn åker jag det äckligt tidiga tåget kl. 06.37 och är nog inte hemma förrens 17.30.

Alltså dags att sova

Har färgat håret också efter 13år som blond har jag nu blivit brunett:



sussa lugnt!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0