promenix

Varit på Gläntan en snabbis idag, hann inte göra så mycket där men kul att träffa alla. Hjälp va tafatt man känner sig när man varit borta ett tag, snacka om att känna sig ivägen och flummig. Och nästa vecka ska jag ju sluta vara sjukskriven och pröva att börja jobba "på riktigt". Även om det känns jobbigt att komma tillbaka nu så kommer den perioden också att bli bra efter ett tag, men vara hemma är mycket värre för mig än att jobba, jag klarar inte av det. Jag vill att det ska hända saker i mitt liv.

Lyssna på låten med Petter - Längesen på spotify, den är verkligen bra.

Nu tittar jag på en unge i minuten och man kommer ihåg sin egen förlossning, inte roliga minnen riktigt, men när Enya äntligen kom så blev allt lugnt.....bara lugnt! Är det nån fler som upplevde sin förlossning så? Det blev så harmoniskt lugnt när hon hade kommit och man låg och tittade på denna underbara varelse.

Näe nu ska jag dricka lite grönt te och sen ta och plana ut i sängen.





Kommentarer
Postat av: Helen

Jaaaa men gud visst är den låten bra!! =)

2011-03-30 @ 09:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0