Vampire diaries

Gillar verkligen den serien och kom inte på nån annan rubrik heller hehe. ¨
Varit och tränat imorse igen, får se om man orkar med ett pass till imorrn bitti, är rejält trött kan jag lova, hur lång tid tar det att komma tillbaka? Hur ska jag kunna jobba såhär när jag är helt slut hela tiden, jag sover ju bra och allt, vill bara ha tillbaka mig själv igen ju.....

Var till Cattis och fikade idag också, tack för jätte smarrigt fika vännen!

Annars en rätt så jobbig dag då jag haft en jobbig känsla i kroppen hela dagen, samma känsla som jag hade dagarna innan det där hände i början av december, antar att det bara är en känsla och inget som ska bli nåt annat. Har verkligen inte haft lust att göra nåt idag egentligen, snacka om att man nog är ganska nere vissa dagar, Enya gör mig glad, hon gör alla glada och utan henne vore man inte glad tror jag. Hmm ganska tråkigt inlägg men blir nog roligare en annan dag.

Natti

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0