LCHF

Idag börjar jag med dieten igen, förrutom att jag kommer äta lite extra kolhydrater de dagar jag ska träna.
Lillgumman har nyss gått och sovit middag hon så nu har jag lite tid att skriva här på min blogg som så sällan uppdateras nuförtiden.
Ska äta Tonfiskröra med tomater i ugn med massa ost och kryddor gott va? Gjorde stuvade makaroner och köttbullar till Enya idag det kändes lättsamt och hon gillar ju det.

Imorrn ska jag till doktorn så dom får kolla om jag har nån muskelinflammation eller vad det är som trycker så hemskt baki ryggen, måste äta ipren varje dag för att stå ut, hatar att gå till vårdcentralen men vad ska man göra då. Måste vara nåt sen ja har varit förkyld, nån spänning eller nåt, men har ju prövat allt nu och inget hjälper SKIT SKIT SKIT, vill ju börja träna nu.

Igår var vi och köpte träd på söderbergs rea, det blev ett körsbärsträd, 3st pilträd, en krusbärsbuske och en rabarber. Ska kolla ut vart allt ska sitta sen när älskling kommer hem.

Nu ska jag äta min lunch och sen vila lite innan Enya vaknar för då ska vi gå ut och leka i sandlådan tänkte vi.

Avslutar med en bild på våran lillstumpa:



Puss puss

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0