Jahap

Jag vet att jag ska blogga oftare men det är ju så himla lite tid på dagen så den tiden som blir över går man till tvättstugan eller lagar mat, så är min dag faktist.

Korpens träningar har börjat också, men jag är jätte förkyld och har ögoninflammation som jag fick av Enya som hade det förra veckan.

Jag jobbar typ varje helg eftersom det är bara då man får jobba när man är springande vikarierande undersköterska som jobbar timmar. JAG VILL HA ETT FAST JOBB!!

Enya blir så stor hon blir ju 15månader snart lilltjejjen våran. Hon är helt underbar och är världens gladaste goaste lilla gospropp. JAg ska lägga in bilder så ni får se henne. Ser att det fortfarande är folk som läser min blogg fast jag aldrig uppdaterar så tack och jag ska skärpa mig.

Louise och Enya


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja snälla lägg in lite bilder så vi får se :))

2010-09-13 @ 19:02:37
Postat av: Emelie Frånlund

Jag vill oxå ha ett fast jobb :/

2010-09-14 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0