Torsdag den 11 mars

Idag började dagen bra, Enya har börjat sova till klockan 8 istället för kl 7 JIHOOO, känns ju kanon det. Själv har jag just gjort en toast och dricker Loka till, lite lunchaktigt faktist.
Har badat Enya just så hon somnade så gott lillstumpan, sen när hon vaknar tror jag att jag ska ta och göra en omelett till henne till lunch idag, hon är förkyld och snorig så är inte så matglad som hon vanlightvis är.
Älskling skulle nog komma hem tidigare idag så det känns bra, annars skulle han kommit inatt eller imorrn bitti typ.
Idag har jag inga direkt planer inför dagen, förhoppningsvis ska jag på step up ikväll men jag är också snorig och lite slö i kroppen så vi får se hur jag gör, gjorde situps och massa andra övningen imorse också, tror jag ska börja göra det varje morgon...mammamagen är svår att få bort, men omöjligt ska det väl inte vara hoppas jag.

Näe nu ska jag fortsätta njuta av min lunch ha en bra dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0