helgen

Älsklingen har fyllt år i helgen så vi firade han och av mig fick han en parfym "channel homme sport" och en tröja och nordmanskivan av barnen sen hade jag gjort en marängtårta med blåbär i. Barnen skulle sen åka med sin mamma till Vemdalen och vara där hela nästa vecka så vid 12-tiden kom hon och hämtade dom på lördagen, konstigt det där när dom åker iväg när det är vår helg lixom och utan att man får veta nåt innan också, men jag tänker inte lägga ner mer energi på det här konstiga beteendet som verkar uppstå ibland, tror jag mår mest dåligt själv av att tänka på det. Vill bara att vi alla ska vara trygga, vem vet vad en sån där tänker på som går lös, skulle nog inte veta hur jag skulle betee mig om jag såg han här i Fränsta????????

Iaf så åkte jag och älsklingen ner och gick på bio först, såg en skitrolig film "farsan" sen åt vi middag på en mysig restaurang (fick biosupé av pappa och Birgitta i julklapp Tack! ), sen hade vi bokat hotellrum på scandic och det var så skönt att bara vara han och jag och bara få mysa och sova tillsammans. Pappa och Birgitta hade Enya över natten så man behövde inte tänka på nåt, det behövde vi verkligen efter allt skit som har varit i vår familj.

Nu är jag så himla trött, har varit det mycket senaste tiden, har börjat äta järntabletter igen få se om det blir bättre av det, Fredrik förstår inte heller varför jag är så trött så kanske måste gå och kolla mina värden igen.

Ikväll kom Linda med barnen hit och grattade Fredrik i efterskott och sen kom Carola, Alex, Gideon och Josef och fikade en rabarberpaj som jag slängde ihop för tårtan räckte inte till oss alla, verkar vara uppskattat för slut blev den i ett naffs hihi så trevligt att umgås med människor som man trivs med och tycker om tycker jag, det är det man behöver i livet för att få den stressiga vardagen att gå lättare.

Nu har älskling somnat och jag ska nog göra detsamma så jag orkar upp med lillsnuttan imorrn bitti.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0