Piggare


Julen har gått och på fredag är det nyårsafton, den firar vi med massa goa människor så det ska bli så trevligt.
Igår köpte vi en ny overall till Enya för hennes gamla gick dragkedjan sönder på, hon fick en jätte fin röd didriksson. Julafton firade vi uppe hos pappa, det var som vanligt helt underbar julmat och allt var kanon förrutom att Fredrik blev dålig i nån släng av magsjuka så vi åkte hem tidigt. Men så kan det gå och två dagar senare var jag uppe hela natten med en värre version av magsjuka. Så nu städar jag toaletten med klorin flera gånger om dagen ALLT DESINFEKTERAS där inne så ingen mer ska bli drabbad innan fredag. Verkar ju gå bra hittills :)!
Ville visa er denna underbara sommarbild på Enya, hon är så fin på den här bilden och sen längtar man verkligen till sommaren när man ser den:




Nu ska jag och Enya gå ut och leka i snön för det var väldigt längesen vi var ut kan jag lova.

Hoppas ni alla får en bra dag

pussar från mig och Enya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0