let´s start again

Har tagit en paus i mitt bloggande, mest för att jag inte haft tid. Enya tar all tid och sen prioriterar man nog andra saker som är viktigare än just bloggandet.

Idag är Enya 62cm lång, väger 6300g och är världens underbaraste lilla bebis. Vi har haft en jätte jobbig period då hon haft problem med sin lilla mage, vi har haft dagar som vi gått som i en dimma då hon varit otröstlig och bara skrikit och skrikit. Nu är dom dagarna färre och den såkallade koliken börjar dra sig tillbaka, och det är skööönt för både henne och oss.

Igår blev jag 25år, tänk vad tiden går. Jag fick ett underbart halsband av älsklingen som jag ska ta kort på och visa er, han är världens underbaraste kille och utan honom hade jag aldrig klarat av tiden med Enya när hon varit så skrikig, han är mitt stora stöd i livet.

Lägger in några bilder som får avsluta dagens bloggande.




Kommentarer
Postat av: bettan

GRATTIS!! i efterskott=P

Jättefina bilder!! kram

2009-09-26 @ 10:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0