Mörkare tider

Verkligen sant också, så himla mörkt det börjar bli alltså, känns som om dagarna blir kortare och man går in i nån slags dvala som man sen kommer ur när dagarna åter igen blir ljusare.

Så vad har jag pysslat med i veckan då hmm, inte mycket har haft feber sen i måndags och haft fullt upp med att vara sjuk och sköta Enya, hushållet och allt annat som man brukar göra. Förra veckan var jag på myspysen för första gången, var skönt att få mat och träffa trevliga människor där som också är mammalediga=).

Mamma var hit idag, Enya fick en jätte fin gosse Ior som hon bara älskade och en magisk badbok, mormor skämmer redan bort lillstumpan hihi det är så roligt de.

Enya utvecklas nåt enormt, jag har svårt att hinna med, skulle vilja dokumentera varje steg, varje joller, varje unikt ansiktsuttryck, varje sekund varje minut med henne är en gåva...ett mirakel...helt underbart!!!



Enya är snart 4 månader så snart tänkte jag nog dra ner på amningen lite, för min egen skull då jag tycker att det har varit ganska jobbigt. Förresten så ringde äntligen hon från auroragruppen så nu ska jag äntligen få komma ner och gå igenom min förlossning, äntligen få svar.

Sitter ensam vaken nu, älskling somnade i soffan så då får man roa sig själv, näedå jag ska bara se klart idol sen hoppar jag i sängen jag med så jag kanske kan få sova inatt.

Lägger in en bild på mina smarriga morgonmackor som jag åt varje morgon och gör fortfarande vissa mornar.





natti natti mina vänner


Kommentarer
Postat av: fanny

söt hon blev i handuken hon fick av oss :)

2009-11-29 @ 23:52:07
URL: http://fanybacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0