Vänskap

Funderar på det här med vänskap, funderar på om man blivit fjorton igen och inte ska kunna prata om saker som vuxna människor. Varför är det så, ska man som vänner inte kunna säga vad man tycker till någon utan att det ska bli helt TYST!!! Jag fattar inte detta, vi som aldrig bråkar. Jag ångrar mig inte heller, men jag ska heller inte säga nåt mer om nåt nånsin. Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill, jag är såååå brydd över detta.

Annars är jag trött trött trött trött trött trött trött trött trött.......... spelar ingen roll hur mycket jag sover så är jag fortfarande grinfärdig och slut i min kropp, känner mig ledsen och tröt trött trött trött trött...

Hade velat följa med Claudia och dom till stan, men är alldeles för trött, så blir pizza, idol och mys framför teven.

Vart tar alla vägen när man skaffar barn då????? Ska kompisar inte finnas kvar bara för att man inte hörs på ett tag för att man föder barn och tros vara totalt upptagen, jag har inte gått nånstans.......

Trevligt inlägg va??? WHATEVEEEEEER!!! Läs inte min blogg då om ni inte vill se detta....Jag kan också bli arg ibland.....


Kommentarer
Postat av: Erika

Men vilka otroligt tråkigt och omogna vänner du måste ha! Sådär ska det verkligen inte vara!! Men du klarar det :) Du kommer få nya bättre vänner om dom gamla inte klarar av att följa med dig under din resa :)Riktiga vänner finns där i vått och torrt, så är det bara!

2009-11-27 @ 18:34:50
URL: http://zitronis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men det vet du väl, Louise, att för vissa så går livet ut på att bara supa skallen av sig. Och det kan man ju inte med en liten bäbis! Näe, dumpa dem och spill inga tårar! Det är de inte värda. Du är välkommen att hälsa på mig i Matfors när du vill! ;)

2009-11-27 @ 19:14:47
URL: http://angelican.se
Postat av: Twixy

Håller med dom andra. Det är nu när du inte kan följa med ut och supa som förut som du märker vilka dina riktiga vänner var och vilka som bara var festa kompisar =/

2009-11-27 @ 20:35:43
URL: http://lillatwixy.blogg.se/
Postat av: Sara

Ungefär så kände jag under gymnasietiden då alla bara ville festa och inte jag. Det är inte så roligt och visst önskar man att man kunde få ha kvar vänner ändå. Hoppas det reder sig!

2009-11-27 @ 21:05:43
URL: http://snomonster.blogg.se/
Postat av: Jenny

Been there, done that... Va med om samma sak själv för några år sen.. Så trist att det blir så. Men man växer helt enkelt ifrån varandra, tror jag. Finns en mening med allt!

2009-11-27 @ 22:00:45
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Claudia

for the record! Så var det jag som var ute i fredags, och faktiskt inte supade skallen av mig alls, jag var ute för att det är nyttit att gå ut , dansa och äta med sin kille. Jag var långt ifrån full, två drick och en öl för hela kvällen blir man inte full på inte. För att man har skaffat bran betyder inte att man har slutat leva. Men man kan inte leva som mför det är en självklarhet ju. Och det är inte jag som inte hör av mig till Louisan ;)

2009-11-30 @ 19:52:18
Postat av: claudia

Jag förstår precis hur det är, att vara trött hela tiden ... Och inte orka. Jag lovar att när jag ute på krogen så saknade min soffa och mysa till idol och en film. I´m too old...

2009-11-30 @ 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0