snön faller

börjar bli vitt på backen nu; har snöat typ hela dagen men med plusgrader så det vill inte lägga sig riktigt; det är nåt fel på mitt tangentbord om ni undrar varför det blir konstiga tecken istället för punkt:

varit i ånge med mamma idag, hittade en body åt Enya på "prinsessans garderob" och nån liten leksaksbok.
Sen åkte vi till moster Helen och fikade gomackor och kaffe och dom lekte med Enya tills hon blev grinig och trött och då for vi hem.

Ska väl steka köttfärssås nu till middag, har egentligen ingen matlust eller lust att göra mat så nu väntar jag på älsklingen som får hjälpa mig när han kommer.

Förkylningen tog om inatt så nu är jag snorigare än snorigast huva, Enya är snorig hon med men mycket piggare.

Ingen myspys blev det idag heller hoppas på till veckan.

Over and out

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0