4 månader

Och nu har lillstumpan feber för första gången, hon har haft det sen igår morse och är snorig så är hon inte bättre tills imorrn så ringer jag BVC, jobbigt jag kunde inte sova inatt utan låg på helspänn hela tiden, man vet ju inte när dom blir sådär snorig och inte kan få ut det utan en annans hjälp. Så nu har jag inte gått på myspysen på hur länge som helst så jag hoppas på torsdagen.
Jag känner mig inte heller så pigg, är så rastlös så det är svårt att bara lägga sig och vila.
Man blir ännu mer hemmalåst när hon är dålig, kan inte ens fara på affären för jag vill inte ta med henne nånstans. Trodde jag hade mycket att skriva nu när det var ett tag sen men det verkar inte så, tror det låser sig lite när jag börjar skriva.

I helgen har älsklingen och jag städat hela huset typ, badrummet höll vi på med i 3 timmar sammanlagt, helt sjukt va det kan vara grisigt i ett badrum och speciellt under badkaret bläääää!!
Var ut på forum, första utgången på 1år då jag kunde dricka nån cider och nån öl, var inte direkt roligt kan jag ju säga....tänkte bara på Enya och älskling som var hemma. Jaja lägger in lite bilder så har ni nåt att kika på.















Enjoy! bye bye!

Louise & Enya


Kommentarer
Postat av: Anne

Gud va söt hon är, din lyckost :0)

2009-11-08 @ 12:08:26
URL: http://anne-bergqvist.rular.se
Postat av: bianca

Hej får jag lägga ut bilder på enya? snälla<333

2010-02-16 @ 16:12:46
URL: http://bjjiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0