söndag

Idag vaknade jag vid 11 och kunde säkert ha sovit ännu längre, men kändes inte så bra att ligga kvar när solen sken ute.
Älsklingen var på ett grävningsjobb och skulle vara där hela dagen.
Ca. klockan 13 kom Angelica och hälsade på, pratade och drack c-vitamin.
När Angelica hade åkt så kom Cattis och Vickis och fikade med mig, fick en jätte fin body med ett lejon och tillhörande sockar och små urgulliga handdukar.



Sen marinerade jag fläskfilén som vi skulle grilla och for och hämtade älsklingen i Viskan.
Grejjade på hemma med att så gräs och sånt och myste på, har knappt träffat han på hela helgen.
Slänger in en bild på hur mitt hår blev när jag just hade klippt mig också.





Hehe ser väldigt trött ut, men det är just det jag är det mesta av tiden och så blir det när man är gravid.

Nu ska jag svara på lite mail och mysa ner mig i soffan innan jag ska sova.

puss på er
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0