skönt väder

Ja det tycker iallafall jag för jag är så varm ändå, regnar och blåser SKÖÖÖÖÖNT hehe. Idag har jag väldigt ont under magen och jag vågar inte göra så mycket för jag vet att det bara blir värre då.

Ellinor: Jag har så lågt blodtryck så jag tror inte att det kan vara preeklampsi, men ska till barnmorskan imorrn bitti så ska prata med henne då. Hehe ja det kommer bli konstigt att inte ha magen sen, man kanske kommer sakna den vem vet hihi.

Imorgon kommer min älskling hem igen, ska bli så skönt att ha han hemma behöver han verkligen nu.

Känner mer och mer för varje dag som går att jag verkligen behöver vara ensam, behöver förbereda mig och behöver framförallt vila och inte tänka på nåt annat, kanske därför jag fått så ont för att jag inte ska kunna flyga fram som jag har gjort!!?

Så nu ska jag fortsätta vila och ikväll är det greys anatomy JIPPII...

bye bye
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0