oproffsigt

Jag vet jag vet nu blev det ett litet glapp i bloggandet igen *suck* men man kan inte alltid vara på topp har jag märkt....har verkligen försökt att leva som vanligt och försöka klara allt själv, men nu börjar det bli tungt. Bara en sån enkel sak som att böja sig ner och knyta skorna är som värsta stora grejen nu.

Idag fick jag fara in på vårdcentralen, hade jätte jobbigt att andas och fick en aningens panik där ett tag, fick träffa läkaren direkt och inhalera, sen kändes allt bra och såååå mycket lättare. Han trodde att det berodde på allergi och jag fick recept på tavegyl som jag ska ta morgon och kväll, hoppas det hjälper för det är jobbigt nog ändå nu. Han ville först skicka mig till stan för att kolla upp mig riktigt eftersom det kunde vara en propp eller nåt, men då sa jag stop, jag ska inte till stan, hatar sjukhuset.
Helen har varit med mig hela dagen och hon var hundvakt åt en gullig hund som heter Nemo. Nemo och Mira sprang och lekte hela dagen och Mira är totat slut nu så hon lär nog sova hela dagen imorrn också.

Sov till 11.30 imorse, fick lite småpanik då faktist, förstår inte hur jag kan vara så trött.

Nu blir det sova för hela slanten.

puss
Louise

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 19:32:25
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0