ont ont ont

Idag åkte älsklingen på nån mässa nere i Stockholm, han kommer inte hem förrens sent ikväll. Imorse när jag klev upp kände jag mig lite konstig, men tänkte att det nog bara var att det var varmt och sådär. Skjutsade Caroline så hon fick sina lägenhetsnycklar. Sen när jag kom hem fick jag som jätte ont i magen och runt ryggen, kändes som jag skulle spy, blev jätte rädd eftersom jag aldrig kännt så förrut. Tänkte för mig själv: Inte nu, inte nu, inte nu. Smärtan slutade efter några sekunder och sen efter ca.20min så kom det igen. Ringde älsklingen som strax var nere i Stockholm, ville att han skulle komma hem. Hällde upp ett bad sen och la mig där länge, känns nu lite bättre, men är jätte trött och det trycker och spänner runt magen. Jag ska ligga stilla nu tills älsklingen är hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, dom bakar snus, sin egen snus... "storkok", haha! Allt väl här, trött som gud vet vad... tur jag har en bebis som sover hela nätterna, men ändå e jag trött...fy skäms :) Hoppas bebben din vill stanna i din mage ett litet tag till :) Hur långt e de kvar? De kanske inte är så länge eller ?:) Nervös inför förlossningen?:)

2009-05-15 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0