den efterlängtade magbilden

Här kommer alltså min mage i vecka 28 (snart 29), såhär stor mage har ni nog aldrig sett mig ha, ni kanske får en chock nu hehe. Den har växt mycket sista veckorna ska ni veta och jobbigt blir det att bära runt på den nu. Imorgon ska vi till våran underbara barnmorska igen och kolla så allt är bra, var nog typ 5 veckor sen jag var dit sist, ska bli intressant om hon tycker att man har blivit stor nu hehe.



Var iväg på specialsökkursen ikväll med Mira också, hon har blivit så himla duktig nu och snabb, matte och husse hänger ibland inte riktigt med. Sista gången hon skulle in ikväll så hade hon 4-5 personer som "störningar", men hon brydde sig inte om nåt annat än det hon skulle göra, vilken hund vi har är så stolta vi. Våran lilla älskling är så duktig.



Nu ska jag sova känner mig helt slut fastän jag inte har gjort nåt särskillt idag.

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du har en jättefin mage! Vad stor man tyckte man var i de veckor du är i nu, men vänta du bara, snart har du så stor mage att du hela tiden riskerar att ramla framlänges, haha :) Tänk att du har en liten bebis i magen, vad oerhört mäktigt det är!



Kram!

2009-03-31 @ 13:42:22
URL: http://ellinorsdiverse.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅååååååå va fin magen din är! Får en nostalgisk varm känsla i magen....gud va jag saknar bebismagen! Hoppas allt går bra med gravidteten??

Stor kram! /Linnea

2009-04-05 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0