v.39

Japp jag är fortfarande pregnant, gravid, på tjocken, har bulle i ugnen bla bla bla. Är dock ganska less nu...
har förvärkar
huggningar
kramp i benen
kramp i rumpan
kramp i magen
humörsvägningar

Okej ni förstår att jag börjar lessna va?

Jag kan inte göra någonting längre, tycker synd om mig själv kan jag göra, men jag vill faktist bara att den lilla ska flytta ut nu och träffa sin mamma och pappa som håller på längtar ihjäl sig snart.

Ska ta ett kort till på min enorma mage...men nu ser den bara löjligt konstig ut haha.

I helgen har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, varit och fiskat för första gången i år. Igår grillade vi med Kim och Angelica och idag sov jag till 12 på dagen.

Nu ska jag fortsätta min dag med sex and the city boxen som jag snart har tittat klart på....VAD SKA JAG GÖRA SEN?

puss
Louise




Kommentarer
Postat av: Angelica

Tänkte kanske komma och hälsa på en sväng jag, om de går bra? ;D puss

2009-06-08 @ 17:12:31
URL: http://aangeliques.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fick ju aldrig nå svar om de gick nå bra ir inte! ;P hehe

2009-06-09 @ 16:00:48
URL: http://aangeliques.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tjingeling! Jag har hittat igen din blogg här ute i cyberrymden :) Jag kan komma förbi med ssong 1,2 och 3 av 24 om du har boooring :) Men jag och Micke kanske är dom enda i världen som tycker att den serien är bra :) Vi är iaf förjäkla dåliga på att hälsa på er, trots att ni bor så nära! Måste bli bättring på det!! Ha det så bra och hälsa Fredde! Kram Matilda

2009-06-20 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0