okej v.40

Japp är officiellt inne i v. 40 eller 39+1 men ändå, idag sov jag länge igen, till typ 12.30, älsklingen klev upp vid 9 han. Det spöregnar ju ute också ingen bra dag för nåt idag....och endå har jag nån konstig känsla i kroppen...i magen...i ryggen....det känns inte riktigt som de sammandragningar som jag tidigare haft....men dom anas bara nu så jag tror inte på någonting förrens jag verkligen känner dom...kan ju återkomma sen om det har försvunnit eller inte.

Annars hade vi en lugn dag igår, åt middag på bykrogen för en gång skull, var ett tag sen nu. Sen for vi till Suss och Peter och drack kaffe och satt där och surrade en stund. Sen for v och kollade lite husfärger för att sedan hyra en film på shell. En lugn kväll helt enkelt.

Näe nu ska jag upp och gå lite kan inte riktigt sitta stilla.

over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: cattis

Gud va jag längtar gumman;) HI hi! Spännande spännande!

2009-06-14 @ 14:53:51
Postat av: Jenny

Kikar förbi och ser att det är dax när som helst! Spännande! Lycka till med allt :)

2009-06-14 @ 19:12:09
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0