Jag och Mira

Tänkte bara skriva och säga godnatt, jag har släpat med mig Mira in i sovrummet så hon ligger så sött nedanför min säng och sover nu, vill ju inte sova själv någon av oss. Egentligen skulle hon gärna få sova i sängen, men så mycket gillar jag inte hennes fisar hehe.
Har sammandragningar till och från, men inga som kommer i närheten av det som jag hade så troligen så kanske jag går tiden ut. Tänker försöka att tänka på annat så jag inte går och väntar och knappt kan ta mig för att göra nåt.
Har läst ganska mycket om förlossning och sånt idag, kanske bäst att inte läsa alltför mycket.

Näe nu ska jag sova så det blir imorgon nån gång..

puss på er och sov så sött

Louise & Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0