Glad Midsommar

Vi firar midsommar i Hjältanstorp i år med familj, släkt & vänner så jag skriver troligen inget här på ett tag för vi sover över där uppe i husvagnen. Allt är lugnt i magen, inga förvärkar eller nåt bara ett hemskt humör och mycket tårar....har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv, trodde inte att det skulle vara såhär, tror hormonerna har svämmat över...tycker så synd om min stackars älskling¨, Mira och barnen.....alla får sig en känga huva va hemskt och jobbigt.

Imorgon hoppas jag på en glad dag och jag hoppas att det blir så....på lördag går tiden ut också men tror bebisen vill stanna ett tag till.

puss och godnatt

Louse

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Förbered dig på att du kommer att grina massor efter förlossningen. Det törs jag nästan lova dig :) Men det är helt som det ska :)



Ha en bra midsommar!

Kramar!

2009-06-19 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0