are u kidding me!?

Är det såhär sommaren ska vara nu eller? Ett enda stort mulet regnväder? jaja jag får inte dåligt samvete av att bara sitta inne iallafall vilket är bra.
idag kom mamsen och hämtade mig så jag kunde handla lite på konsum, sen hem till henne på lite kaffe. Har blivit beroende av jordgubbar...funderar på om man kan äta för många...nån som vet??
Klev upp klockan 10 idag och det är tidigt om man jämför med hur länge jag sovit resten av veckan, klev upp 12.30 igår t.ex. Måste vara nån slags förberedelse att kroppen kan sova så länge.
Idag ska älsklingen ta med sig kinamat hem och det ska bli sååååå gott har längtat i flera veckor efter just det, och jag säger bara det är man gravid ch verkligen vill ha nåt så är det bara så att man måste få det.
Nu ska jag hänga tvätt om jag kan och sen vila lite.
Lägger in en bild på Akira som satt i buskarna hemma hos mamma och frös lillstackarn.

puss
Louise



Okej en magbild från igår kan man ju klämma in här också.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Åh vilken tjusig mage. Lycka till Louise!

2009-06-13 @ 12:57:36
URL: http://cacalacka.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vilken fin mage du har!! Gissar att du gärna vill bli av med den nu! :) Hoppas allt går fin fint!! kram

2009-06-13 @ 23:28:49
URL: http://winegum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0