Bubbla

Man lever i en liten bebisbubbla just nu, dagarna går så fort och även fast man knappt får sova så är man världens lyckligaste. Just nu har lillälsklingen somnat på storälsklingens mage, så himla gulligt!!!!!

Har börjat gå promenader, ökar på dom varje dag, men det känns verkligen hur man har noll kondis, men den ska tillbaka så man blir sig själv igen. Har hämtat igen mig bra ändå tycker jag, har fortfarande lite ont och sådär, men det är inget att klaga över...man är ju glad att man lever efter det där hehe, tur att man glömt det mesta av hur det kändes.

Idag var svärmor här, hon har öppnat en fond till Enya, sen hade hon stickat en jätte fin filt, köpt bestick till henne och jätte fina klänningar åååh hon kommer bli så söt i dom.

Mamma och Caroline var också hit en snabbis idag dom hade också handlat till lillgumman, strumpor och en klänning.

Har fått så mycket fint till henne och har inte köpt nåt själv än till henne, tror jag kommer vilja ha allt första gången jag ska kolla på bebiskläder i en affär. Börjar redan fundera på vad hon ska få i julklapp.

Jag kan inte skriva och uppdatera de senaste dagarna för det blir för långt inlägg, men ska väl försöka få tid till att skriva oftare nu kanske. Lägger ut en liten bild på henne så ni kan se hur underbart söt hon är.

Nu ska jag försöka hinna sova lite innan hon ska äta igen.

over and out
Louise


Kommentarer
Postat av: Fia

Meen Huua vilken söt en gofis=) Hon har världens vackraste ögon=) Ojoj, Louise du måste vara den allra allra lyckligaste nu=), jag får snart glädja mig med att bli moster iaf=) inte så illa det heller;)

Massa Kramar

2009-07-15 @ 01:42:24
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Nillah

Vilken gullplutt ♥

2009-07-15 @ 10:36:40
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken skönhet hon är lillan :)

2009-07-15 @ 20:10:13
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: elina

Vad underbart vacker hon är! Grattis Louise, hoppas att jag får se henne och dig snart!

Många, många kramar

2009-07-16 @ 11:43:21
URL: http://elinagaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0