underbar känsla

Igår var vi iväg och lyssnade på lilla bebisens hjärta, och snacka om att jag var nervös innan hon till slut hittade hjärtat. Det slog så starkt, 150 slag i minuten. Skulle ha spelat in det, men allt gick så fort. Men på tisdag ska vi på ultraljud till stan, och det är ju ännu mer otroligt. Tänk att man kan se sin bebis såhär kort in i graviditeten...helt otroligt!!!!!

Annars då, jo var till doktorn idag eftersom jag aldrig blir frisk i min förkylning, hade feber och för lågt blodvärde, men annars fick jag gå hem och vila bara och komma tillbaka om det inte blev bättre.

Imorgon ska älsklingen till funäs med grabbarna, han skulle komma hem igen på lördag kväll, men jag jobbar ändå hela lördagen så jag hinner kanske inte ens sakna honom.....kanske.....JO DET ÄR KLART JAG KOMMER SAKNA HONOM!!! Älskar min sötknopp.....

Näe nu vila lite till
over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis till kommande bebis :) Det är hur underbart som helst, det lovar jag dig, jag har ju världens underbaraste lilla son nu o det finns inget som liknar denna kärlek. Du har verkligen något underbart framför dig. Kram!

2009-01-09 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0