uppsvälld

Jag tror magen har växt ganska mycket de senaste dagarna, mina tröjor börjar lixom korva upp sig nu så det är nog dags för en liten resa till stan. Är fortfarande väldigt trött, men tror att det börjar bli lite bättre nu, förhoppningsvis så har järntabletterna och blutsaften gjort nån verkan.
Mira växer hon med lixom jag hihi, har tagit lite kort på henne så ska klämma in dom här imorrn kanske.
Uscha det brakade till förrut och jag är ensam vaken, men troligen var det bara Pelle som hoppade över vår barriär som vi byggt uppe för att inte mira ska ta sig på övervåningen.
Ja, jag är så dålig på att skriva nåt bra nuförtiden så nu får det bli godnatt,

Over and out
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0