sååååå förkyyyyld

Ojoj jag vet snart inte var jag ska ta vägen och inte blir det bättre av att jag tog på mig jobb idag också..LÅNGTUR MELLAN 12-21.30....nu ångrar jag mig bittert. Kunde inte somna förrensvid 2 igår för jag kunde inte sluta hosta, sen vaknade jag vid 5 igen och då hade jag sån huvudvärk så mitt huvud höll på sprängas, men sen somnade jag nog igen och vaknade vid 7 igen av att barnen klivit upp och jag åter igen börjar hosta. Då gav jag upp med att försöka somna om och klev nu upp och försöker nu att kurera mig innan jag ska jobba. Det var längesen jag hade sån här hosta, känns som om bebisen inte mår så bra nu när jag är dålig heller. SKa iväg på apoteket sen och köpa alvedon och proppa i mig.

Nu känner jag rejäla sparkar och det är verkligen en wow-känsla som är svår att beskriva om man ej har varit med om det...helt klart en av de underaraste känslor man kan ha när man kan känns sitt barn. Älsklingen har ännu inte kännt bebisen sparka...men han har nog inte försökt tillräckligt heller.

Näe fy hur ska jag klara av denna långa jobbdag...kommer ju vara helt dö sen när den är slut.



Ha en jätte bra dag och krya på er ni som är förkylda!

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det var Katarinas lilla Majken :) Jodå, livet har varit lättare, har börjat bli förkyld, men det är smällar man får ta :) Hur är det med dig? Börjat krya på dig? Kramar

2009-02-11 @ 17:04:23
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men åå har ni ettårsdag redan?!!!! Va tiden går.... (som man tjatar om allt oftae nu..) =)

Ja gud, va härligt med dessa sparkar...!! Synd man inte minns så mkt av detaljer på graviditeten...SKRIV DAGBOK kvinna! Där du kan skriva om ickeoffentliga saker oxå=)

Det ångrar jag att jag inte gjorde...



Jag e på jag. säj till du när partynerven börjar rycka;-) Men det lär dröja ett tag till kanske.



Stor kram å gonatt till dig å familjen!

2009-02-11 @ 23:13:15
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0