förkyld

Vaknade imorse med halsont och var ganska totaligentäppt, beslutade mig för att stanna hemma från jobbet då jag kände mig helt slut...ingen aning om varför egentligen...graviditeten? Förkylningen?
Har tvättat lite idag och busat med älsklings Mira, hon blir så stor och duktig vår lilla tjej, men trött har hon varit hela dagen idag, måste ha tagit bra på henne då vi var hos mamma igår så hon fick busa av sig riktigt med Athena och Akira.



Jag och mammas katt Ronja

over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du har blivit utmanad, kolla i min blogg :)

2009-02-06 @ 23:11:02
URL: http://katarinaochkristina.blogg.se/
Postat av: Monica Sandelin

Hej!

Brukar titta in på din sida lite då och då.

Kul att du mår bra och att magen växer ;-) Jo jag undrar om du skulle vilja skicka någon nylig bild på Mira? Jag har gjort ett speciellt galleri för valparnas forts.... I Galleri 12 kan man se hur de olika personligheterna växer till och det är kul. Så om du vill så får Mira gärna vara me? ;-) Ha det nu så gott allihopa.

2009-02-08 @ 00:20:26
URL: http://www.lingard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0