54%

54% har jag klarat av av graviditeten nu, känns overkligt att det är mindre än hälften kvar innan den lilla kommer ut.




Inatt har jag faktist inte hostat så mycket har kunnat sova ganska bra även fast jag nu är vaken och inte kan somna om. Har en tid kl.10.45 hos doktorn, funderar om jag ska avboka den nu eftersom jag inte hostar lika hemskt som igår...ååååh vet inte hur jag ska göra ju?????? Måste ringa pappsen eller mammsen och fråga, dom brukar ju ha svar på allt hehe.

Nu har Bianca och Lucas just åkt till skolan, och Mira har lagt sig för att sova en stund till ( hon är nämnligen vaken från det att älsklingen kliver upp kl. 4 tills barnen far kl. 8 så hon brukar i regel vara helt slut nu...sköööönt tycker jag så jag får lite tid för mig själv.

25- idag ute brrrrr jag går inte ut i onödan iallafall....

Hör av mig sen igen
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0