upptagen

Ja man är ju helt upptagen HELA tiden nu när man har fått sin prinsessa, och tiden går så fort. Var på BVC i måndags och nu väger hon 5380g och är 56cm lång, hon på BVC frågade om jag hade grädde i mina bröst haha, jag frågade om det gick att övermata Enya, men det gick inte utan jag skulle fortsätta som jag gjorde. Skönt att hon verkar utvecklas som hon ska =).
ÅÅh jag har blivit helt besatt av tradera nu, finns ju så mycket fina barnkläder där som knappt är använda och en hel del nya också, fick hem en jätte söt dress idag:



Men nu ska jag börja köpa röda och starka färger till henne för hon passade så bra i en röd/vit-randig body som mamma köpte till henne. Sen fick jag jätte fina rödaktiga kläder av Maria när hon kom och hälsade på i förrgår, ååh jag längtar tills jag kan börja klä på henne dom kläderna som jag har fått.

Här är en bild när Enya och jag var ute och testade bärselen, hon verkade gilla att åka i den och somnade t.om i den efter ett tag.



Nu klockan 15 ska jag klippa mig för imorrn ska vi ta kort till tidningen. Nu kom Caroline, hon ska passa Enya medans jag klipper mig. Skriver mer sen

Over and out

Louise

Kommentarer
Postat av: Catrin

Å vad fina ni är! Kul att se att ni mår bra. Kram!

2009-08-16 @ 00:19:28
URL: http://cacalacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0