oron

Vad är den bra för egentligen denna eviga oro?? Eftersom den finns där så ofta så måste den ju vara bra till något?! Förberedelse kanske? Jag oroar mig dagligen ett flertal gånger om hur allt kommer att bli. Kommer jag att bli en bra mamma? Kommer förlossningen gå bra? Hur kommer mitt liv se ut med ett litet barn? Är barnet friskt? Det är tusentals olika saker som snurrar i mitt huvud. Jag har aldrig ens knappt hållit i en bebis kommer jag klara av att dagligen sköta ett? Ja gott folk ni kanske förstår om jag är glömsk, flummig, irriterad, trött, ledsen just nu, VEM SKULLE INTE VARA DET? Ha förståelse att jag inte hör av mig lika ofta, men sanningen att säga så hör ni inte heller av er ( ni som inte hör av er kan ju ta åt er)...tänk om det är nu jag verkligen behöver er???? Jag är fortfarande jag.

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag förstår dina tankar o oro Louise men du har inget att oroa dig för, du kommer bli en toppen mamma, det kommer verkligen inte bli nå problem. Jag tror att när man väl blir mamma så växer man in i det och det blir så naturligt! Tro mig DU kommer klara det där galant:) Masssa Lycka till kramar!!

2009-04-16 @ 21:13:09
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

Jag håller med Fia fullt ut Louise! Jag VET att det kommer bli toppen bra alltihop , du blir en toppen mamma! Och du vet att jag ställer upp när som helst gumman! Love you och bäbis! <3 :D puss

2009-04-16 @ 23:35:27
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0