min hals

Vaknade med jätte ont i halsen och alldeles seg i kroppen, ojoj måste hinna massa saker idag så har inte tid att ha nån himla skit förkylning grrrrrr.
Saker att göra idag:

* Ringa försäkringskassan / klart
* Ringa cheferna / klart
* Kolla upp när Mira ska vaccineras nästa gång = när hon är ett år / klart
* Lämna in lönerapporten för mars = ifyllt ska bara fara med den
* Skicka in 2 st brev till försäkringskassan = ska bara skriva adresserna och köpa frimärken
* Iväg på Åhlunds och välja tapeter till Lucas rum
* Ringa kvinnokliniken om förflyttning av min tid tills efter jag fått min bebis = kommer ju aldrig fram
* Handla mat mm mm
* Boka klipptid

Ja som ni ser så finns det lita att stöka med och jag orkar inte skriva ner allt nu måste jag sätta igång tjoflöjt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0