heavy days

Det är tunga dagar nu för mig, hittar knappt några bekvämma ställningar, speciellt på kvällarna. Idag har jag ont, lite som mensvärk, är rädd att röra mig för mycket. Ska till barnorskan ikväll igen, tycker veckorna går så fort nu. Hoppas att allt är bra...så tänker jag varje gång. Är i v.33 nu, inte långt kvar, bebisen trycker åt alla håll och igår var den igång hela dagen den lilla cirkusartisten som bor i min mage.

Det är sista april på torsdag, majbrasa? Vet inte vad vi ska göra, kanske grilla hos någon eller bara ta det lugnt.

Planerar min babyshower gör jag också, hoppas många kan komma.

Nu ska jag vila lite blev ju förkyld igen, helt sjukt det hade just gått över sen kom det tillbaka....WHY???

Puss på er
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0