förkylningen och jag

Vi går inte ihop jag och min förkylning, är väldigt less på allt snorande och ännu mera snorande, har inte ork att vara sjuk nu. Tänk om man ska vara såhär när man ska föda????......Det kan man ju omöjligt klara av, kan ju knappt andas som det är hahaha ojojoj jag ska sätta mig i karantän sista månaden.

I helgen blev det inte nåt IKEA, vi hade helt enkelt fullt upp med att få klart all målning, lister, dörrar, slipning som var kvar, sen kände vi båda att vi inte orkade stressa runt på IKEA när vi skulle vara hos Kim & Angelica klockan 17.00. Jätte trevligt att träffa folk både nya ansikten och gamla. Känns viktigt för mig att vara ute bland folk även fast jag helst skulle vilja ligga i min säng och sova. Är så rastlös när jag bara går hemma, måste ha nåt att göra annars blir jag inte riktigt så rolig att ha att göra med kan jag lova.
Jobbade min sista dag idag också....eller ja..min enda dag i april. Nu ska jag inte jobba mer och det kände jag idag att det beslutet var väldigt riktigt.
Vi hann med en sväng upp till pappsen och Birgitta också där vi fikade och pratade om framtida resor till fjälls. Kattungarna har blivit så stora nu och Caroline hade visst döpt den ena till Fiona och den andra till???? näe det kommer jag inte ihåg nu. Fiona var ju Shreks flickvän som alla kanske vet hehehe, tycker dock att kattungen är bra mycket sötare än ett träsktroll. ÖÖÖhh nu babblar jag ju bara på.
Mira är inne i höglöpet nu vilket betyder att hon är mer törstig och mer kissnödig, det är ganska jobbigt för hon har problem att hålla sig och det blir nån kissfläck här och där, men det är ju inte hennes fel lillgumman våran. Alla verkar tycka att hon är så himla jobbig och bitig, men hon är ju bara valp och sen är hon ju så himla glad och kelsjuk, hon menar aldrig nåt illa utan vill ju bara visa hur mycket hon tycker om alla.
Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och ska alldeles strax sova, älsklingen sitter vid skrivbordet och går igenom massa papper.

puss och god natt
Louise

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår precis det där med "jobbig hund". Pajas är likadan, eller inte bitig längre som när han var valp, men nu är han 40 kg tung och lite hoppig och studsig istället... Inte alltid så uppskattat av folk. Men som du säger, inte så lätt att vara ung och älska allt och alla! Hehe. Ha det så bra och ta hand om dig nu sista tiden. Ja sen också förstås!

2009-04-20 @ 21:04:13
URL: http://snomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0