fånga dagen

Idag blev det mycket gjort, men var så trött när jag vaknade så var brydd om jag ens skulle kunna kliva ur sängen, men älsklingen hade gjort frukost han så det kan man ju inte motstå.

Var på Mayas dop igår åååh det var så fint, grät en skvätt när ingen såg gjorde jag också ( graviditetshormonerna). Men hon var så söt lilla Maya och så lugn, både Claudia och Daniel var så duktiga värdar och dom var så himla fina båda två.
Efteråt for jag och älsklingen hem och vilade en sstund och sen hälsade vi på Micke och Mathilda, stackars Micke har brutit benet han, var av på flera ställen typ avvridet, såg inte alls så roligt ut. Sen efter vi varit där joinade vi Kim och Angelica på Byis, men jag kom snabbt på att jag inte alls var hungrig så älsklingen tog en pizza och jag en dricka. Sen for vi till Simon där alla fyllisar höll hus, länge blev inte jag utan drog med mig Angelica till Cattis och Jocke där vi körde guitar hero (skitkul spel faktist funderar på att införskaffa mig ett sånt). Hade ännu inte sett hur dom fått det i huset heller så det var trevligt. Sen tillbaka till fyllisarna där folkmängden ökat något och lika så ljudnivån. Jag förstod snabbt att det inte var nåt för mig och min gravida mage så hem for vi och älsklingen slocknade på tv¨röda sekunder. 
Idag har vi hämtat ved så jag har åkt timmerbil idag, det tycker jag är mysigt, men det var alldeles för lerigt och guppigt den här gången för mig. For sen upp till pappa och Birgitta och drack en kopp kaffe och kollade på världens sötaste små kattungar, dom är så fina nu 5-6 veckor är dom..helt underbara. For sen hem och friterade makrillfilé med ris och sötsur sås och sen lärde älsklingen mig att spackla så det höll jag på med en timme, men sen var jag helt slut så ska ta resten imorrn när jag vaknat. Ja det var min helg, bästa helgen på väldigt länge måste jag säga. 
Nu är det bara att slumra in och drömma sig iväg.
Over and out
Louise 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0