Dagen som den varit

Har hunnit med det mesta av det jag skrev att jag skulle hinna med, Caroline hann färga mitt hår också. Hon har tjatat nu i flera veckor att jag borde göra det så då fick hon fixa det och jag är väl nöjd, det är ju blont så som det alltid är. Ska klippa mig på fredag hos Erika, och jag skulle verkligen vilja ha en förändring, allt i mitt liv förändras ju varför inte förändra min frisyr också??? Ja vi får se hur det blir. Huldas kattungar är så fruktansvärt söta nu titta själva får ni se.

              MYSIGA SMÅ KISSAR                                                                                                    

Var även iväg och valde tapeter men tog tyvärr ingen bild av dom, men tar bilder sen så ni får se helheten istället, blir nog bäst så, men allt matchar så Lucas får finaste rummet i huset.

Fia ringde och frågade om jag kunde jobba på söndag 7-12, jag hoppas verkligen att det går bra även fast min mage är ivägen överallt. Men sen efter det tror jag inte att jag pallar att jobba mer, är  helt slut efter idag och då har jag ju ändå bara gjort alldagliga saker.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se vänner och sen säsongspremiären av ugly Betty JIPPIIEE!!

Ha en mysig kväll!!

/ Louise

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken tur jag gav dig ganska få timmar då så du inte blir heelt slutkörd:) Du får ju liten slant extra iaf och min första tanke var ju såklart att ringa dig=) Kul att se lite uppdatering här på bloggen din. Släng ut en bild på go magen nu oxå=) den lär väl ha växt en hel del;D Kramkram

2009-04-14 @ 22:57:14
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0