09.35 onsdag

God morgon kära vänner!

Idag är jag vaken tidigt, men beror mest på att vi inte har några rullgardiner i sovrumet och det är strålande sol ute, är fortfarande snorig och trött, men tror jag börjar piggna på mig.

Har börjar planera en babyshower, kollat lite sidor och planerat lite lekar, hoppas jag kommer orka med det nu då?!!
Men mest är det för att jag vill träffa lite folk och eftersom man inte träffas så ofta med vissa så är ju detta ett gyllene tillfälle. Vad tycker ni om babyshowers? Jag vill kalla min "bebisduschen" för att inte göra det så himla amerikanskt hehe. Men måste iallafall ha den om ca. 2 veckor annars tror jag att jag inte orkar.

Nu ska jag vila lite till och sen kliva upp och äta nån smarrig frukost innan jag fortsätter smida mina planer.

Vad ska ni göra idag?

puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0