090406

Idag vaknade jag rätt sent, var helt slut oh kramp i båda vaderna...hur ska denna graviditet sluta?? Näe men allvarligt så gör det faktist ganska ont och inte alltför skönt att vakna mitt i natten av det huva huva, men bara april, maj och sen är det juni sen ska den lilla krabaten ut åååååh vad man längtar.
Är väldigt tankspridd idag men det har inte hänt så mycket heller så, bakat en rabarberpaj, smarrigt värre var det med vaniljsås till.
Har även varit på avslutning på specialsöket med lilla Mira, hon har verkligen utvecklas enormt sen första gången vi gick. Nu är hon klockren hela tiden och hon tycker det är sååååå kul, när det är hennes tur så ger hon ifrån sig ett skall för hon tycker antagligen att jag går sakta och sen tycker hon alltid at jag tar för lång tid med att förbereda mig när vi väl är inne på banan haha då står hon och är så energisk som bara hon kan vara ojojoj ni skulle se henne, skulle verkligen ha filmat nu sista gången alltså. Sen klarade hon av att dra av strumpan på Bianca också hahaha men nu drar hon i alla våra strumpor här hemma också och tycker det är skitkul haha. Lilla Mira löper nu och det gjorde Jessicas och Pers hund Rocky en aning frustrerad, han kunde inte koncentrera sig alls när Mira hade varit där inne.
Nåt mer särskillt har väl inte hänt, vi har barnen den här veckan så det är inte en öugn stund hehe.

God natt
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0