kluven

ÅÅÅh nu har jag funderat ett tag på vilken mobil jag ska köpa, har kollat alla internetsidor som finns snart tror jag. Vill verkligen ha en sony ericsson W760i. Men på net on net så kostar den 3039kr...är brydd om det finns någonstans där den kanske kostar några hundringar mindre. Funderar på att åka till stan på media mark och kolla innan jag beställer den därifrån, blir lite småsur om den skulle vara billigare där annars.
Annars då!? Jo jag har jobbat idag 12-21.30, dagarna går så fort nu när jag är på hemtjänsten och jag trivs kanonbra där...hoppas verkligen att det fortsätter finnas så mycket jobb som nu.
Tog ett varmt bad när jag hade varvat ner lite och nu har man hunnit betala räkningar och sådär t.om.
Näe nu ska jag sova lite, älsklingen är och jobbar han...troligen är han inte hemma förrens efter 2 inatt så lika bra att sova.

Over and out
Louise



Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄÄÄÄRMIIIS! ;) En sån telefon har juh jag:P Hihihihi! Puss

2008-09-30 @ 19:28:53
Postat av: louise

vem är du då hihi





2008-10-01 @ 00:43:31
Postat av: Angelica

Men det är ju Cattis som skrivit.. men hon har ju ändå alltid bara sin gamla trogne tjänare.. =P Fast hennes är svart och gul.. men Jag hade tänkt köpa en såndär röd =) innan jag insåg att jag faktiskt ville ha den rosa.. men jag har ett tipps louise! Du vet vem som ska vara med när du shoppar ;) hihi.. ska tala om det för dig sen.. säg bara till.. puss

2008-10-01 @ 20:44:24
URL: http://aangeliques.blogg.se/
Postat av: Nillah

Hejsan igen =0)

Hittade på elgiganten, internetpris...

Länk:

SE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000P233ReLf?ProductID=bPvD4QFH8fIAAAEbSeFaptWE&CatalogCategoryID=" rel="nofollow">http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/svSE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000P233ReLf?ProductID=bPvD4QFH8fIAAAEbSeFaptWE&CatalogCategoryID=





2008-10-03 @ 22:40:59
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0