En liten fortsättning

Tror att jag var på nummer 17 =)


17. Om du skulle förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor,
vad skulle det vara?
Jag skulle vilja att alla som har jobbat tills dom är 55år gammal ska kunna i godan ro få ta pension när dom vill så att dom kan släppa fram oss yngre som verkligen behöver jobba för att starta våra liv på riktigt, pensionen ska såklart vara bra också för de som vill gå i pension tidigt....hehe hoppas ni förstår vad jag menar =S.
18. Tycker du om att dansa?
Jajjamen, Me LOVE IT!! Både nykter och onykter =).
19. George Bush?
USA!!! Tänker bara på krig när jag ser hans namn....=S
20-21. Vad ska/skulle dina barn heta, pojke resp.flicka?
Enya och Elton är fina namn
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, kanske det om jag inte levde i ett lyckligt förhållande och sådär så...why not lixom!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen Louise här är du drottning och alla kommer älska dig och göra precis som du vill hahaha..näe int evet jag =P.

Jag vill såklart utmana några också så någon mer får lite tidsfördriv.....ANGELICA, CATTIS & LINNÈA

Over and out
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0