bättre idag

Idag börjar min förkylning äntligen att vara på bättringsvägen, men känner mig fortfarande orkeslös och hostig, ska den aldrig ge sig? Jag som vill komma igång riktigt med min träning, sen blir det inte som det ska med mat eller nåt när man är krasslig=(.
Helgen som var så var vi ut på aveny i stan, jag hade jätte kul, träffade min Emelie som jag inte sett sen vi skiljdes åt uppe i Gällivare. Men nu måste det bli ändring på det =).
I helgen är det bykrogen, men jobbet ringde nyss och jag måste gå ut och jobba lördag kväll, men kan ju hända att jag hinner dit efter jobbet, vi får se. Ska jobba imorrn och på fredag också, sen nästa vecka på måndag och tisdag också blev fredagen inplanerad tror jag hehe. Känns bra att det flyter på med jobb nu äntligen.
Ska gå och duscha nu snart sen försöka ta mig iväg till lägenheten och slänga det sista i lådor och skruva ner lampor och hyllor så man kan börja städa ur. Blir nog mycket jobb framöver och vill inte spara packandet till sista stund.
Ligger fortfarande kvar i min sköna säng, men har varit upp och fixat massa papper och sånt och fått i mig lite frukost. Ska nog fara till Björne och hälsa på han en sväng om jag hinner också.
Näe nu måste jag rycka upp mig. Kanske skriver mer sen....
Ha en kanon dag!
Over and out
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0