stressig dag

Känns som den här dagen bara har sprungit ifrån mig hahaha. Har jobbat från 12-20.30 så det var väl lite mycket tyckte jag idag på min lapp, men det gick ju bra till slut. Hann typ bara kliva upp och ha en mysfrukost med älsklingen innan man började jobba så dagen har inte inneburit större överaskningar. Imorrn blir det stan, ni vet väl att H&M har clubdagar nu 16-22 oktober tror jag det var, sen har dom 10% rabatt också och massa reasaker, men man måste såklart vara medlem men det är ni väl =)???
Näe om man kanske skulle somna nudå kanske

Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå där. Länge sen jag såg dig. Hoppas allt är bra. Kram Em

2008-10-27 @ 13:33:50
URL: http://www.emeliedanielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0