pappsen

Min pappa är världens bästa pappa, han finns alltid där och ställer upp för en när man behöver honom...vad skulle jag göra utan honom?! Han är den personen som ringer och "sparkar en i ändan" om man inte får saker och ting gjorda och han är den som lyssnar och kommer med goda råd vare sig man vill eller inte =D...Min pappa är bäst så är det bara.

Dagen har varit rätt så långtråkig, var och plockade en sväng i lägenheten och fick undan bra mycket idag. Sen for jag upp till pappa och fikade och var där resten av den här kvällen.
Nu hade jag tänkt försöka sova för jag börjar 7 imorgon bitti, men det är lite svårt när man har jobbat natten innan.
Ligger i sängen nu och pratar med Cattis på msn, känns som det var evigheter vi pratade, detta måste det bli en ändring på saknar henne ja =(.

I helgen blir det lite småstök med allt möjligt, ska åka upp till Hjältanstorp på lördag, dom hade anordnat nån fyrhjulingsdag där uppe då så v ska nog fara dit med Helen & Erik och kolla lite.

ÅÅÅh jag vill verkligen få min blogg snygg med header och bakgrundsfärg och allt, men fattar inte hur man gör, har läst på http://designadinblogg.se men det är så svårt att förstå det här med kodmallar och sånt knas hmm nån som vill hjälpa mig kanske =)???

Näe nu ska jag sova annars kommer jag vara helt slut imorrn.



Over and out
Louise

Kommentarer
Postat av: Nillah

Ett litet tips bara =0)

Den här tjejen gör jättefina designer, visserligen kostar det 200:- Men det är ju ett himla knåp med att få till det snyggt också! Kan man inte själv så tycker jag att det faktiskt är värt dom pengarna!! Jag funderar skarpt själv på att låta nån fixa min bloggdesign. Det är ju roligare att blogga om man har en FIN design.

Ibland har hon designutlottning också.

Adressen till Mimmis design är:

http://mimmisdesign.blogg.se/index.html



Jaa det var ett tips men det finns ju massor som gör bloggdesigner, snoka runt bara & lycka till =0)



Ojsan, blev ju värsta berättelsen det här!!

2008-10-03 @ 22:15:17
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0