går det att regna bort?

Ja, den frågan måste man ju ställa sig idag när man flyger runt i hemtjänstbilen och det bara öser ner ute, men tycker endå att det är ganska mysigt med regn.
Är hemma på lunch nu en snabbis, ska strax fara tillbaka till jobbet.
Igår var jag i lägenheten nästan hela eftermiddagen och har nog nästan packat klart nu, bara de stora sakerna kvar som vi måste ta med släpvagnen. Så snart är jag officiellt sambo =) känns otroligt bra...helt underbart faktist.
Tänkte ta lite kort på rummet som Erik bygger åt oss också så ni får se hur långt han har hunnit, men det får bli sen ikväll som jag lägger upp dom. Dom längtar verkligen efter att få flytta upp på övervåningen =), det skulle jag också göra om jag var dom...mysigt mysigt!
Jag får skriva mer senare måste tillbaka nu...
Ha en bra dag på er!!!
Over and out
Louise


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jo de kan jag väl, e svin enkelt!!! ;) Tar bara en liten synd att lära dej.. men du måste juh ha stickor o garn;) Sen så.. Ja men jag ha juh ringt flera ggr när jag ska träna men du svarar juh aldrig! :(((

2008-10-10 @ 15:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0