Vad kan man säga

Vad kan jag skriva om denna helt oviktiga dag?
Fick besök av pappsen nu alldeles nyss, pratade lite om vad han tyckte jag skulle göra med min framtid
Jobb i Norge till hösten kanske?
Igår var jag på synundersökning...brytningsfel!! Glasögon får jag nudå, skönt för mina ögon kan jag lova.
Just nu dricker jag en kopp kaffe och väntar på att nåt ska hända....fortfarande lugnt!!
Kollade på "frusna män avsnittet igår och hade den obligatoriska fikan samtidigt med Angelica och Kellie.
Älsklingen hade äntligen skrivit en söt liten lapp åt mig...den värmde kan jag lova...kanske tog åt sig liiiiite av snacket om romantik som vi hade igår hihi.
Funderar på om jag ska ta en promenix fram på Fränsta och hem till kissarna....
Måste iallafall ta och ringa några samtal nu
later.......



Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, undrars hur du ser ut i glasögon??? Men det blir säkert skönt att kunna se ordentligt :)

2008-05-22 @ 19:32:35
URL: http://snomonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0