svårväckt

Ja, det kan man lugnt säga att jag var imorse, helt sjukt, älsklingen ringde 2 ggr och jobbet en gång haha, men sen tror jag min kära mamma känner mig så hon ringde igen och då vaknade jag, tur var väl det för hon hade jobb åt mig ikväll och hela dagen imorrn. Känns skönt de att få jobba!!!!

Funderar på om jag ska följa med mina frusna tjejjer till Lindesberg nästa helg, Emelie, Jessica och Emma skulle ner och hälsa på Sofia, det vore ju askul att träffa alla igen, ska fundera lite på det hihi.

Annars då ja jag har tvättat och städat idag hemma hos älsklingen, behövdes verkligen kan jag lova, kul tycker jag när det blir fint =).

Ska ta och skura golvet nu ja sen ska man iväg på jobbet klockan 16 så nå mycket mer tror jag inte hinns med idag.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Bianca

ja men du kommer ju sen och äter tackos med oss pappa ska hämta dig

2008-05-06 @ 16:21:50
URL: http://biancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0