sovrumsinkräktaren

Vaknade klockan 7 första gången, då var lilla Lucas och puttade på mig och sa att jag måste kliva upp hihi jag somnade tydligen om igen....
Vaknade klockan 9 av att jag trodde någon höll på klättra in genom sovrumsfönstret...men det var bara sotarn...snacka om uppvaknande!
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och skriver mina tråkiga tankar haha.
Ska få jobba på söndag 7-12, alltid något så det känns ju skönt! Önskar såklart att det var hela dagen, omöjligt att få ihop några timmar annars =(.
Solen skiner ute också man kanske ska ut på den vanliga promenaden snart.
Älskar min Fredrik...det måste jag bara nämna faktist...är ju så kär jag.
Näe nu ska man ta och ta tag i nåt
bye bye


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah kommer du ihåg det. Hittade din blogg så nu har jag en ny blogg att kika på i min dagliga blogg lista.=)

Hade ni det kul i lördags? Kul att ni kom!

Kram

2008-05-23 @ 14:41:57
URL: http://EmelieNorinStrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0