min kära dator

Har äntligen fått tillbaka min bärbara nu, Xayadeth hade lånat den en månad när han var i Laos.

Älskar min Fredrik mer och mer för varje dag som går, allt känns så rätt och jag tror att vi börjar förstå varandra och lära känna varandra på ett väldigt positivt sätt nu. Kan inte sluta tänka på honom och saknar honom när jag inte har honom nära. Jag ser en framtid med honom och är så kär.....

I helgen har vi varit och tittat när Lucas spelade match på Alnön, men dom förlorade med 22-0, men det andra laget var så himla bra så det var ju lite tråkigt för dom.
Igår var Angelica & Kim hos oss och vi grillade och hade det jätte trevligt, men ett sällskapsspel måste man ta och köpa.

Nu är det måndag och imorrn jobbar jag 7-13, inte nån långtur, får hoppas på nån fler dag den här veckan så jag får ihop mina timmar, annars kan det bli lite tufft med ekonomin.

Näe strax ska man fara till Annelie & Marcus och få sig lite kaffe sen tänkte jag nog promenera hem kanske...eller så går jag en promenad sen när jag inte har datorn att släpa på.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0