Jag var verkligen stolt över mig själv

Detta blogginlägg skrev jag på hotellrummet där jag sov själv sista natten i Gällivare, inlägget finns också på kanal5´s hemsida.....känslorna jag hade då kommer tillbaka

Det blev jag som fick åka hem idag. Det känns jobbigt att lämna alla man har lärt känna och vår lilla "girl family".

Känslorna jag fick när Anders sa mitt namn var överraskande starka och rent av jobbiga. Innerst inne ville jag nog stanna ett tag till. Det kommer ta ett tag till innan jag "landar" igen efter en sån här uppelevelse. Jag känner att det inte är samma Louise som åker hem. Jag har varit med om så mycket och träffat så mycket intressanta människor.

Jag kände det här på mig eftersom att jag vet att jag nog inte försökte tillräckligt mycket att ta kontakt med Anders. Men han är en svår liten filur, inte lik någon annan som jag har träffat. Jag kommer aldrig att glömma den här upplevelsen. Den har gjort mig till en starkare person och mitt självförtroende har verkligen stigit.

Jag är stolt över mig själv.

Tack för mig och puss på er alla!


/Louise (Anders gäng)

image32

Kommentarer
Postat av: Fröken Frånlund

usch jag blir så rörd när jag läser det här.. För man kommer verkligen ihåg hur de kändes då :/ Fy va jobbigt det var. Jätte bra skrivet av dig ^^ Puss

2008-05-22 @ 11:44:21
URL: http://Melief.blogg.se
Postat av: Bianca

Du är så gullig

2008-05-22 @ 16:14:36
URL: http://biancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0